ODEL, lider rynku detalicznej sprzedaży odzieży i dodatków w Sri Lance, wybiera IFS Applications 8

IFSFirma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała, że firma ODEL, najbardziej znany dystrybutor odzieży i różnego rodzaju dodatków ze Sri Lanki, zdecydowała się na wdrożenie systemu IFS Applications™ 8 w celu wsparcia zarządzania siecią sprzedaży. Dzięki ciągłemu dostępowi do aktualnych danych, rozbudowanej funkcjonalności zarządzania zapasami oraz większym możliwościom planowania i prognozowania standardowe rozwiązanie IFS ułatwi firmie ODEL dostosowanie prowadzonej działalności do potrzeb klientów.


Firma ODEL jest właścicielem jednej z najpopularniejszych marek artykułów odzieżowych, elementów wyposażenia wnętrz i innych akcesoriów. Funkcjonalność systemu IFS Applications 8 pozwalająca na dostęp do aktualnych danych w całej organizacji umożliwi bezproblemową integrację kanałów sprzedaży online i offline. Rozwiązanie pomoże także firmie w zarządzaniu zapasami, zwiększeniu poziomu sprzedaży oraz zaawansowanym planowaniu i prognozowaniu, również w zakresie rozmiarów i kolorów.

Rozwiązanie zostanie wdrożone w 18 zakładach w całym kraju, dzięki czemu przyniesie firmie ODEL liczne korzyści. Firma ODEL zyska między innymi lepszy wgląd w łańcuch dostaw, co pozwoli jej lepiej planować i skuteczniej reagować na zmiany trendów, uzupełniać zapasy właściwych towarów i zwiększyć zyski.
Po dogłębnej analizie oferty wielu dostawców systemów ERP, w tym największych, a także samych systemów, zdecydowaliśmy się na IFS. — mówi założyciel i prezes firmy ODEL, Otara Gunawardene. Rozwiązanie firmy IFS odpowiada naszym obecnym i przyszłym potrzebom. Mamy nadzieję na ścisłą współpracę w ciągu nadchodzących miesięcy.
Z radością witamy firmę ODEL w gronie klientów firmy IFS i cieszymy się z umocnienia naszych kontaktów z największym przedstawicielem rynku artykułów odzieżowych i dodatków w Sri Lance — mówi wiceprezes IFS South Asia, Jayantha De Silva. Nasze rozwiązanie ułatwi planowanie i zarządzanie łańcuchem dostaw — aż po same sklepy. Firma Odel płynnie połączy sprzedaż online i offline, zarządzając zapasami towarów pod kątem wzrostu lojalności i zadowolenia klientów.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top

IFS Rozwiazania w chmurze 1 IFS Field Service Management 1