Coraz więcej klientów firmy IFS wdraża rozwiązania chmurowe

ifsFirma IFS rozszerza ofertę IFS Managed Cloud na platformie Microsoft Azure o rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie.


Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, zanotowała znaczący wzrost liczby wdrożeń rozszerzonego pakietu oprogramowania ERP IFS Applications™ oraz rozwiązania do zarządzania obsługą serwisową (Enterprise Service Management, ESM) w środowisku chmurowym Microsoft Azure.

IFS Managed Cloud udostępnione w maju 2015 stanowi część szerokiej oferty rozwiązań chmurowych firmy IFS. Rozwiązanie to działające w środowisku Microsoft Azure i przeznaczone dla pojedynczych klientów jest w pełni zarządzalne i zapewnia podwyższone bezpieczeństwo w chmurze. Grupa klientów, którzy już korzystają z możliwości oferowanych przez rozwiązania chmurowe IFS, obejmuje następujące firmy:
  • Aludium — europejski producent wyrobów aluminiowych. Firma Aludium to jeden z pierwszych klientów firmy IFS, którzy wdrożyli wszechstronne rozwiązanie ERP, korzystając z rozwiązania chmurowego IFS Managed Cloud na platformie Microsoft Azure. Wdrożone rozwiązanie obsługuje nowoczesny międzynarodowy łańcuch dostaw firmy. System IFS Applications 9 zostanie wdrożony w oddziałach firmy rozmieszczonych na terenie Europy.
  • Jacopa — brytyjska firma świadcząca usługi z zakresu oczyszczania ścieków, wydzielona z macierzystej firmy Ovivo, niedawno wdrożyła system IFS Applications 9 w technologii chmurowej IFS Managed Cloud na platformie Microsoft Azure. Wdrożenie przeprowadziła firma Anthesis, członek programu IFS Network Partner, a cały proces zajął zaledwie cztery miesiące. Rozwiązanie wspomoże maksymalizację rozwoju czterech zakładów na terenie Wielkiej Brytanii, oferując w czasie rzeczywistym dostęp do informacji powiązanych z kluczowymi procesami firmowymi, w tym z zakupami, produkcją i wsparciem technicznym.
  • Teksańska firma Sunbelt Transformer Ltd. specjalizuje się w sprzedaży oraz wynajmie nowych i zregenerowanych transformatorów za pośrednictwem sieci punktów serwisowych na terenie Stanów Zjednoczonych. Firma wybrała rozwiązanie IFS Managed Cloud na platformie Microsoft Azure, ponieważ umożliwia ono szybkie wdrożenie, jest tańsze, bezpieczniejsze i prostsze w obsłudze.
To ekscytujące widzieć, jak dobrze oferowane przez nas rozwiązanie chmurowe zostało przyjęte przez naszych nowych i obecnych klientów - powiedział Mark Boulton, dyrektor ds. marketingu w korporacji IFS. Decydując się na rozwiązanie IFS Managed Cloud na platformie Microsoft Azure, klienci podpisują jedną umowę na jedną zintegrowaną usługę. Przekazując firmie IFS zarządzanie środowiskiem technicznym, firmy mogą korzystać z naszej wiedzy fachowej i oszczędności, jakie daje środowisko chmurowe. Jednocześnie firmy te nie muszą ponosić nakładów finansowych związanych ze szkoleniami personelu i utrzymaniem wymaganej infrastruktury. To naprawdę interesująca oferta, która jeszcze bardziej ułatwia zakup, wdrożenie i korzystanie z rozwiązania firmy IFS.
Z dużą przyjemnością obserwujemy wzrost liczby klientów firmy IFS decydujących się na środowisko Microsoft Azure, wykorzystujące potencjał technologii chmurowej”, mówi Nicole Herskowitz, starszy dyrektor ds. marketingu produktu w firmie Microsoft. „Rozwiązanie IFS Managed Cloud działające w środowisku Microsoft Azure łączy wszechstronność systemu IFS Applications z bezpieczną, dostępną globalnie i skalowalną technologią chmurową, oferując elastyczne rozwiązanie biznesowe umożliwiające szybkie adaptowanie się do zmiennych potrzeb biznesowych.

Jak ogłoszono na konferencji IFS World Conference w maju tego roku, rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS FSM) jest teraz dostępne w wersji chmurowej, która wymaga minimalnej obsługi ze strony działu IT klienta. Rozwiązanie IFS FSM, stanowiące część pakietu IFS Zarządzanie Obsługą Serwisową, oferuje wszechstronne oprogramowanie z zakresu optymalizacji usług świadczonych w szerokim zakresie branż. Oferowane rozwiązanie automatyzuje wszystkie aspekty łańcucha wartości zarządzania usługami, w tym mobilne zarządzanie serwisem w terenie, zarządzanie umowami serwisowymi i gwarancjami, obsługę klienta, harmonogramowanie, wysyłki, zarządzanie częściami zamiennymi, remonty i logistykę zwrotów.

Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top