Firma JLA wdraża system IFS Applications 9

ifsFirma JLA wybrała system IFS Applications 9 jako nowe rozwiązanie do zarządzania finansami i umowami serwisowymi w swojej dynamicznie rozwijającej się działalności, w ramach umowy wycenionej na 1 milion £.

 

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma JLA, jeden z czołowych brytyjskich dostawców komercyjnego i przemysłowego sprzętu pralniczego i kateringowego, wdroży system IFS Applications™ 9 w całej swojej działalności.

Wdrażając IFS Applications 9, firma JLA zapewni sobie zaawansowany system do zarządzania umowami z klientami, obejmujący umowy serwisowe oraz umożliwiający zarządzanie majątkiem i wynajmem, a także pełną kontrolę finansów, zakupów, zapasów i produkcji, a wszystko to w jednym, scentralizowanym systemie. Po wdrożeniu firma JLA będzie mogła kontrolować i poprawiać jakość oraz skuteczność usług świadczonych klientom.

James Greenman, dyrektor ds. IT w firmie JLA, powiedział:
System IFS Applications 9 wybrano nie tylko dlatego, że wychodzi naprzeciw bieżącym wymaganiom firmy JLA, ale również dlatego, że jego elastyczność umożliwia adaptację do zmiennych wymagań klientów, stanowiąc dobry fundament dla długotrwałej współpracy o znaczeniu strategicznym. Projekt wdrożeniowy rozpocznie się natychmiast, a jego zakończenie jest planowane na drugi kwartał 2017 roku.
To wielka przyjemność pracować z tak bardzo zorientowaną na klienta i ciągle rozwijającą się firmą – powiedział Paul Massey, dyrektor zarządzający IFS UK. Współpraca z firmą JLA jest dowodem naszej silnej pozycji na polu wspierania firm serwisowych w efektywnym zarządzaniu działalnością. Jesteśmy przekonani, że będzie to wieloletnia i owocna współpraca.
Więcej informacji na temat zaangażowania firmy IFS w pomoc przedsiębiorstwom z branży zarządzania usługami zawiera strona www.ifsworld.com/en/solutions/enterprise-service-management/.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top